Do odważnych świat należy...

Dużo czasu upłynęło, zanim zdecydowałam się wreszcie napisać pierwszy post w moim blogu...

Jeszcze nie do końca zdecydowałam się, co będę tu zamieszczać. Myślę, że będą to rzeczy związane z moim hobby... Czyli różego rodzaju koronki i inne rękodzieła, które mi się podobają. :) Może trochę będzie o kotach, które po prostu kocham... Trochę o fotografii i moich podróżach po różnych zakątkach bliższych i dalszych... Na pewno nie zabraknie też zdjęć kwiatów i roślin, których jest mnóstwo w moim domu i na balkonie... No i zapewne będzie trochę refleksji i zwykłych codziennych wydarzeń. :)


Na początek zdjęcia moich wrzosów. Naoglądałam się ich mnóstwo na różnych blogach i po prostu nie mogłam oprzeć się pokusie, żeby też sobie takich nie zakupić. :)

Dwa wrzosy o niewielkich rozmiarach stoją na razie w domu.





Bardzo mi się spodobały te pasiaste doniczki i wylądaowały w koszyku razem z wrzosami. :)




Duży wrzos natomiast zadomowił się na balkonie...



0 komentarze: